اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

فارس من| اضافه پرداخت مسکن مهر پرند مشمول کدام متقاضیان می‌شود؟/ ۲۴ تعاونی مشکل‌دار در پرند

فرماندار شهرستان رباط کریم با اعلام معافیت افرادی که تا سال ۹۹ هیچ گونه بدهی به شرکت‌های تعاونی ندارند از پرداخت اضافه دریافتی، گفت: در شهر پرند با ۲۴ تعاونی به مشکل برخورده‌ایم که با ۶ مورد آن‌ها برخورد جدی‌ نیز انجام گرفته است.

فارس من| اضافه پرداخت مسکن مهر پرند مشمول کدام متقاضیان می‌شود؟/ ۲۴ تعاونی مشکل‌دار در پرند

نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره پیگیری سوژه‌ ثبت شده مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من با عنوان (سریال ادامه‌دار اضافه دریافتی مسکن مهر پرند) اظهار کرد: حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر در پرند وجود دارد که هشتاد هزار واحد آن در این دولت تکمیل و تحویل داده شد و برای تعدادی که باقی مانده است از مسؤولان خواهش کردیم با توجه به افزایش هزینه‌ها و قیمت ساخت، دیگر هزینه‌ای متوجه مردم نباشد که خوشبختانه این خواسته ما مورد موافقت استاندار تهران و سایر مقامات دولتی قرار گرفت.

وی گفت:  قرار شد با استفاده از منابع خود دولت و شرکت عمران پرند پرداخت این اضافه دریافتی انجام گیرد.

فرماندار شهرستان رباط کریم  بیان کرد: این بخشش اضافه دریافتی برای سال ۹۹ و مختص افرادی است که تا سال ۹۹ هیچ گونه بدهی به تعاونی‌ها ندارند و بر فرض افرادی که از ده سال قبل پولی پرداخت نکرده‌اند و یا اقساط پرداخت نشده دارند از این قانون مستثنی هستند.

ملکشاهی درخصوص افرادی که از شرکت عمران یا شرکت‌های تعاونی نیز شکایتی دارند، ابراز کرد: شرکت عمران زیر مجموعه دولت است که توسط سازمان بازرسی، دیوان محاسبات مجلس، هیأت مدیره شرکت شهرهای جدید بر شرکت‌های عمران مورد نظارت قرار می‌گیرند اما اگر چنانچه مردم شکایتی از شرکت‌های تعاونی دارند می‌توانند ابتدا شکایت خود را نزد شرکت عمران به عنوان حکم ببرند و در مراحل بعدی به اداره بازرسی و عملکرد حقوقی استانداری رجوع کنند.

وی افزود: در حال حاضر با ۲۴ تعاونی پرند به مشکل برخورده‌ایم که با ۶ مورد آن‌ها نیز برخورد جدی انجام گرفته است.

فرماندار رباط کریم در پایان خاطرنشان کرد: از کل ۱۰۰ هزار مسکن مهر تنها ۱۰ هزار واحد باقی مانده است که از این تعداد ۳ هزار واحد آماده تحویل است و برای ۷ هزار واحد باقی مانده برنامه‌ریزی کرده‌ایم که شرکت عمران در صورت عدول از انجام وظایف تعاونی‌ها وارد عمل شود و آن را به پایان برساند تا درنهایت بتوانیم در پایان امسال پرونده مسکن مهر پرند را ببندیم.

انتهای پیام/۶۷۰۶۶/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول